Tervetuloa, vieras – 0 kirjautunutta jäsentä paikalla. – Rekisteröidy tai kirjaudu sisään.

Tämä on vain-luku-versio K-pelit-sivustosta:

  • Vanhojen tiedostojen lataaminen on mahdollista.
  • Sisältösivut ovat suurimmaksi osaksi näkyvillä.
  • (Vanha sivusto on konvertoitu lähes kokonaan staattiseksi, PHP:ta on vain pieni pätkä, tietokantaa ei ole.)

Seuraavat asiat eivät toimi:

  • Ei kirjautumista.
  • Ei viestien / uuden sisällön kirjoittamista.
  • Ei uusien tiedostojen uploadaamista.
  • Käyttäjät-sivu ei toimi.
  • Kävijälaskurien lukemat ovat vuosien takaa, eivätkä kasva.
  • Varmaan moni muukaan asia ei toimi.

Jos jotakin oleellista puuttuu/on rikki (esimerkiksi jokin sisältö/tiedosto jonka olet tänne aikoinaan lisännyt) tai haluat muuten vain tulla juttelemaan, niin j -at- jare.fi -sähköpostiosoite on sopiva kanava siihen :). Voit ottaa yhteyttä myös, mikäli haluat jonkin vanhan sisältösi poistettavan sivustolta.

T. Jare 12.3.2021.

2D pikselitörmäys kuvilla

phons
Poistunut käyttäjä
phons

Liittynyt 10.1.2010
Ikä 24.6 v.

Kommentoitu, kohtuu hyvä esimerkki sivultakuvattuun worms-tyyliseen pelii pikselitörmäys jossa on vielä vähän hiomista mutta toimii.
Saa käyttää vapaasti, saa mainita crediiteissä minut jos haluaa mutta en näe tässä mitää järkeä :D. Tämän olisi voinut laittaa kai myös artikkeliksi, mutta, mutta...

Lataa: Linkki http://up.servut.us/20856

Edit (Jare): Lisäsin materiaaleihin uuden Alusta-kentän ja merkitsin tämän olevan CoolBasicille.

Hakukoneiden seurantaloki

Tiedot

Lähde tai alkuperäinen tekijä
Onko tekijä mainittava?Ei
Arvosana

Viestit

Jare
Poistunut käyttäjä
Jare

Liittynyt 2.12.2007
Ikä 32.31 v.
Kotisivut

Siisti ohjelma ja varsin lyhyellä koodimäärällä. Raskaassa käytössä - esimerkiksi useita pelaajia käyttämässä tuota törmäystunnistusta samaan aikaan - sisäkkäiset For xx ja For yy -lenkit saattavat tosin tulla raskaiksi. Kannattaa ainakin käyttää Lock Image():a ja PickImageColor2:a. Tosin tuollaisenaanhan tämä pyörii oikein hyvin. Suurempi vakioiden käyttö olisi vielä tehnyt koodista mukavamman säätää. :)

Tämä on itseasiassa juuri oikea alue tälle koodille. Artikkelit-osio on pikemminkin pitkiä tekstejä varten. Tai jos materiaalissa olisi koodia, jota käydään vielä läpi tekstikappaleissa, niin se voisi olla artikkeli.

[K-pelit lukuina] Kävijöitä sivulla 902 kpl, käyntejä/sivulatauksia 1797.