Tervetuloa, vieras – 0 kirjautunutta jäsentä paikalla. – Rekisteröidy tai kirjaudu sisään.

Tämä on vain-luku-versio K-pelit-sivustosta:

  • Vanhojen tiedostojen lataaminen on mahdollista.
  • Sisältösivut ovat suurimmaksi osaksi näkyvillä.
  • (Vanha sivusto on konvertoitu lähes kokonaan staattiseksi, PHP:ta on vain pieni pätkä, tietokantaa ei ole.)

Seuraavat asiat eivät toimi:

  • Ei kirjautumista.
  • Ei viestien / uuden sisällön kirjoittamista.
  • Ei uusien tiedostojen uploadaamista.
  • Käyttäjät-sivu ei toimi.
  • Kävijälaskurien lukemat ovat vuosien takaa, eivätkä kasva.
  • Varmaan moni muukaan asia ei toimi.

Jos jotakin oleellista puuttuu/on rikki (esimerkiksi jokin sisältö/tiedosto jonka olet tänne aikoinaan lisännyt) tai haluat muuten vain tulla juttelemaan, niin j -at- jare.fi -sähköpostiosoite on sopiva kanava siihen :). Voit ottaa yhteyttä myös, mikäli haluat jonkin vanhan sisältösi poistettavan sivustolta.

T. Jare 12.3.2021.

Klik-tutoriaaleja

Torava
Poistunut käyttäjä

Liittynyt 3.2.2008
Ikä 27.87 v.

Tässä on tutoriaaleja, joita joskus aikoinaan on tullut tehtyä, kun neuvoa on kyselty. Tutoriaalit aukeavat siis Clickteamin pelinteko-ohjelmilla.

TGF = The Games Factory
MMF = Multimedia Fusion

Linkki 360-asteinen ampuminen
Ampuminen hiiritähtäyksellä ja pikselintarkoilla luodeilla. Esimerkki loopin käytöstä. (MMF2)

Linkki 360-liikkuvuus ja ampuminen
360-asteinen liikkuvuus ja tähtääminen Active Picturelle. (MMF1.5)

Linkki AI
Yksinkertainen vihollisen tekoäly sivultapäin kuvattuun peliin. (TGF)

Linkki Hahmovalikko
Hahmon valitseminen ja sillä pelaaminen. Valittu hahmo tallennetaan global valueen ja seuraavassa framessa se voidaan muistaa global valuen avulla. Yksinpeliin. (MMF1.5)

Linkki Näkökenttä
Jokaiselle viholliselle luodaan oma näkökenttä. Bugittaa MMF2:lla. (MMF1.5)

Linkki Tasohyppely
Tasohyppelypelin pelimoottori. Sisältää yksinkertaisen kentän, jossa ohjataan muukalainen kentän loppuun. Kentästä löytyy pisteiden keräämiseen tarkoitettuja hedelmiä, vesistöjä, piikkejä, teleportti, konekiväärillä tuhottava laatikko ym. (MMF1.5)

Linkki Token
Esimerkki siitä, kuinka Quick Token -objektia käytetään. Sitä voidaan käyttää tekstin pilkkomisessa. (MMF2)

Hakukoneiden seurantaloki

[K-pelit lukuina] Kävijöitä sivulla 885 kpl, käyntejä/sivulatauksia 1748.